iemand die je stalkt en zomaar zegt dat je vreemd gaat houd die gene dan wel van je en die over je roddelt en heb baby van 3 maand grote gelduitgaven?

hij liegt en heet grote auto volvo gekocht paar duizend euro en hij denkt alleen maar aan zijn ego en gaat ook nog 2 keer naar de kerk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Formuleer je vraag even duidelijker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij heeft kind met mij en sinds het kind er is heeft hij raar gedrag en stalkt en gooit met geld en hij roddelt over mij in heel het dorp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eerst was hij heel charmant aardig lief en sinds het kindje er is lijkt hij wel gek geworden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is iets te warrig allemaal. Wat versta jij onder stalken? Heb jij een baby van drie maanden? Wonen jullie samen? Los van het feit of hij wel of niet van jou houdt, heb ik wel sterk de indruk dat je niet van hem houdt gezien jouw uitlatingen over hem. En daaruit kun je wellicht ook je conclusies trekken. Liegen en roddelen, is niet leuk. Of het kopen van de auto niet goed was kan ik niet beoordelen, daarvoor geef je te weinig info.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En jij vraagt je nog af of hij van je houdt? Rare manier om dat dan te tonen.
capthavoc
12 jaar geleden
hmm klinkt als iemand met manisch depressief obsessief gedrag ?
En dat kan gevaarlijk zijn, en jij vraagt nog of ie van je houd ? vast wel maar niet op een normale manier
(dat manisch depressie is wel heel erg waarschijnlijk als ie veel geld uitgeeft. heef hij medicijnen ? lithium of zo ?
hij is ziek das duidelijk
een manische fase ?
en kerk welke kerk ?
als het geen sekteachtig iets is kan je daar wellicht ook eens je licht opsteken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat het wel goed met je? DUMP DIE GAST!

Antwoorden (4)

Dit hoort niet echt bij Goeievraag thuis, maar je kunt nagaan of hij van je houd. Vraag het 'm oprecht, als hij je diep in je ogen aan kijkt en antwoord weet jij wel of hij de waarheid spreekt. Volg je hart, als jij niks meer voelt dan is het over.

Harmen heeft niveau 2 bereikt :)

Toegevoegd na 1 minuut:
als je word afgeperst of iets dergelijks raadpleeg de politie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Harmen gefeliciteerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gefeliciteerd Harmen, van mij een +-je voor je antwoord, op naar niveau 3.
Hij zelf vindt waarschijnlijk van wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand die stalkt en onterecht beschuldigd van vreemdgaan is nou niet bepaald het voorbeeld van iemand die oprecht van je houdt.
Als iemand zich zo gedraagt lijkt het me eerder dat diegene geobsedeerd is met controle over jou. Iemand die in de kern onzeker is en angstig je te verliezen en je daarom constant controleert en valselijk beschuldigd.
Trouwens, niet zelden is 'de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet' hier van toepassing. Er is een kans dat hij zelf vreemd gaat, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

Ik denk dat je het zelf wel weet. Deze man heeft weinig tot geen positieve bijdrage in je leven. Deze man is het laatste wat je nodig hebt als je pas een baby hebt gekregen.
Ik raad je aan om je op je eigen welzijn en dat van je kind te concentreren. Aarzel niet om hulp te vragen, je kunt niet alles alleen. Misschien kun je je aanmelden bij maatschappelijk werk, ik denk dat zij je verder kunnen helpen. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat denk je zelf??? Nee, nee, en nog eens nee!!!!
Iemand die tegen je liegt, over je roddelt, vreemd gaat en dure dingen voor zichzelf koopt, terwijl er een baby is waarvoor hij zorg zou moeten dragen (als het zijn kind is of hij beloofd heeft ervoor te zorgen) kan nooit van je houden! Als hij alleen aan zijn ego denkt en jou stalkt is dat volgens mij ook nog eens een onvolwassen persoon zonder verantwoordelijkheidsbesef. Die 2 keer naar de kerk doet hij dan ook alleen voor het plaatje rond zijn ego.
(Kijk eens hoe goed ik bezig ben).
Ik zou zeggen dat je meer waard bent en vooral leugens over grote gelduitgaven voor zichzelf, zouden mij al huiverig maken. Het feit dat hij vreemd gaat; onacceptabel! Roddelen over mij doet helemaal de duer dicht!!!!! Deze man kan en zal nooit van jou en het kindje houden, want dan ga je zo niet met iemand om!!!!
het is zowel respectloos als liefdeloos.
amc