kan je op een chromebook de sims 3 installeren?

ik zou heel graag een chromebook willen maar ik wil ook weten of de sims 3 daar op kan, want er zit nergens een plaats voor een schijfje...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (1)

Nee dat kan nooit. Chromebook loopt niet op Windows of OSX dus Sims games zijn uitgesloten.

Toegevoegd na 38 seconden:
Als je er een CD-drive aanhangt of in bouwt gaat het dus nog niet lukken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gaat zowel met een CD als met een digitale download niet werken inderdaad. Als je de Acer chromebook neemt met 320GB kun je daar Linux op zetten. Op Linux kan Origin, en zo ZOU je de Sims kunnen installeren - maar dat gaat dan met zo ongelofelijk veel lag dat het niet te spelen valt. Daarnaast is Sims 3 best zwaar voor zo'n klein dingetje.